torsdag 26. januar 2012

Fjelloghjem: 1 år

Denne uka er fjelloghjem 1 år. Mye har skjedd dette året, både oppturer og nedturer. Siden jeg som regel ikke tar bilde av nedturene kommer en samling bilder med noen av oppturene vi har hatt de siste 12 månedene. Takker alle som har vært innom oss og samarbeidspartnerene våre! Dere lesere har i løpet de siste tre månedene 3 doblet leserstatestikken noe som betyr at det har gått fra noen hundre til flere tusen lesere i måneden! Det er moro... Takker også for alle de koselige kommentarene og tilbakemeldingene som gjør det verdt å fortsette! 

Vinteren`11 med mye snø på vestlandet. Nyter en siste studiedag som student: Havredalen/lysløypa Rolland

Årets opptur var å nå toppen av Bruviknipa på ski med to pulker:
Slalom på Voss: Lille Elias lærer seg å ploge

Topptur på Kvamskogen: Olav ploger ned hele fjellet på langrennski helt selv

Påskebesøk og dagsturer til Hamlagrø med tante, onkel og lille fetter Oscar

Lagde "extremhuske" i den gamle eika rett ovenfor huset! 

Våren og sommeren kommer, vi koser oss hjemme på Småland.
Dagstur til Hamlagrø med tante, onkel og kusiner!

Ekstermspotrveko på Voss ble ekstremt for Torbjørn

Sommerferie på hytta: Vasskalven/Tjøme
Årets ferie: Natursjønne Cala Mesquida, Mallorca


Hjem til familien og tur på Bruviknipa 

Klatring på Tysse og Ulrikken
Høsten kommer: Skogstur på Osterøy

Blåbærtur i Steinkvandalen, Kvamskogen og Fottur til Volahytta, Stølsheimen
Tur på Burkelandsfjellet med gode venner

Førjulstemning på Voss med nysnø og nye ski
Julefeiring på Filefjell og Beitostølen sammen med stormen Dagmar


Dagstur til Kvamskogen på fjellski: Steinkvandalen





2 kommentarer:

Anonym sa...

Nå har jeg lest bloggen deres i noen måneder, og jeg blir alltid så glad av å lese innleggene; om opplevelser, muligheter, turglede og riktige prioriteringer. Det gjør meg glad!

Vi er selv en turglad familie med to barn på 5 og 6 år, og jeg finner masse inspirasjon i det vi kan lese her hos dere.

Gode minner om et godt friluftsår i 2011, synes ihvertfall jeg. Veldig gode bilder.
Keep it coming.

Mvh
Hilde

Elisabeth sa...

Oi, for en koselig kommentar! Faktisk den koseligste jeg har fått! Takk, den gledet meg og gav meg inspirasjon videre! Ha en fin vinter med familien din! Måtte dere få mage fine turopplevelser!
Mvh Elisabeth