lørdag 31. desember 2011

Godt nytt år!

Ønsker dere alle lesere et godt nytt år. Setter pris på alle som har fulgt oss dette året. Jeg for min del har faktisk et nyttårsforsett (for første gang): Finne tilbake til treningen!
Hvorfor? Jeg har blitt tung og lat, og da merkes det at hverdagslige ting som egentlig skal være lett og til glede, blir tungt... Å presse seg litt fysisk på trening noen ganger i uka gjør at det "tunge " i hverdagen blir lett.
Hvordan? 1: Melde meg ut av treningssenter. (Jeg tror jeg trener siden jeg betaler 339kr i måneden)
2: Sette realistiske mål (ca 30 min hver økt i begynnelsen) 3: Tenke at jeg blir et bedre menneske for de rundt meg. (Blir sur av å være slappfisk)

Er du med? Sett deg noen mål og finn deg et motivasjonsbilde:

Motivasjonsbilde: "Jeg vil klatre opp igjen, mot nye topper"



Ingen kommentarer: